Ιστορίες από το καφενείο Και τα κοπρόσκυλα έχουνε ψυχή Μέρος ΣΤ’: Γάμος – εδώ και τώρα!

Είχαμε μείνει στην εκκωφαντική εμφάνιση της Δάφνης Αρχοντοπούλου στο δρόμο έξω από το καφενείο

Η Δάνη Αρχοντοπούλου βρήκε να παρκάρει σ’ ένα σημείο πολύ κοντά στο καφενείο

Σε λίγο η μηχανή του αυτοκινλητου είχε σβήσει και μαζί της, και το γαμήλιο εμβατήριο του Φέλιξ Μέντελσον

Και η Δάφνη, η Μπέτι κι ο Αλέξης βγήκαν από το αμάξι

Και γινόμαστε θεατές σ΄ένα θέμα παράξενο, σ’ ένα θέαμα αλλόκοτο

Ακούγεται, από την πόρτα του καφενείου η φωνή του εμβρόντητου Γκάτσιου

«Πόοο πόοο, Ροκ εν Ρολ φάση,…, δικέ μου!»  

Δεν ξέρω αν η φράση «Ροκ εν Ρολ φάση» μπορεί να περιγράψει, να εκφράσει κατάλληλα όσα εξελίσσονταν μπροστά στα γουρλωμένα μάτια μας

Αλλά πάλι δεν ξέρω και καμιά άλλη που μπορεί να το κάνει

 Όπως κι ο Νίκος ο Γκάτσος, ο οποίος όταν συμβαίνει κάτι αξιοπρόσεκτο η πρώτη φράση που ξεστομίζει αυθόρμητα είναι Πόοο πόοο, Ροκ εν Ρολ φάση,…, δικέ μου 

[Κι όταν πρωτοήρθε στην πλατεία συντάγματος, ως αγανακτισμένος

Κι όταν πρωτοβγήκε ο Σύριζα

Κι όταν έγινε το δημοψήφισμα

Κι όταν έγινε η κωλοτούμπα…]

Γιατί  η Δάφνη, ο Άλεξ και η Περιστέρα ήταν ντυμένες/ οι – προσέξτε φεμινιστικό, αντισεξιστικό κι αντισπισιστικό  ύφος επιπέδου στροβίλου –  πολύ παράξενα

Κι αν για ένα άνθρωπό ένα παράξενο ντύσιμο είναι μια φορά παράξενο, για ένα ζώο είναι δυο φορές πιο παράξενο, αφού ένα ντυμένο ζώο είναι από μόνο του κάτι το παράξενο

Και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για δύο ντυμένα ζώα…

Αλλά ακόμα περισσότερο παράξενο είναι, τα δύο ντυμένα ζώα, σκυλιά εν προκειμένου, να είναι και παράξενα ντυμένα: 

Ο Άλεξ φορούσε ένα μαύρο ολόσωμο κουστούμι, λευκό πουκαμισάκι και ροζ παπιγιόν

 Η Περιστέρα ένα ροζ νυφικό και λευκή κορδέλα στα μαλλιά, εεε, στο κεφάλι

Υπενθυμίζουμε εδώ ότι ο Αλέξης είναι ένα δειλό και πανηλίθιο ήμι –  κυνηγόσκυλο και η Περιστέρα – Μπέτη, μια στριμμένη και φωνακλού μπεζ φλοκάτη 

Κι ότι ο Αλέξης είναι πιο σαφώς ψηλός από την Μπέτη, κάτι που δεν συμβαίνει με το συνώνυμο πρωθυπουργικό ζευγάρι…    

Αλλά κι η Δάφνη ήταν ντυμένη παράξενα:

Εντυπωσιακή πολύ μακριά σκούρα κόκκινη τουαλέτα – προς βυσσινί –, μια σκούρα λευκή γούνα στους ώμους και γυαλιά μυωπίας

Α, κι από τον ήχο του αργού βαδίσματος της διαπίστωσα ότι φορούσε παπούτσια – ή  γόβες –  με ψηλά, αλλά όχι πολύ λεπτά, τακούνια.  

[Δε μπορούσα να διακρίνω καλά, γιατί η τουαλέτα ήταν πολύ μακριά]

Αλλά ας μπούμε στη δράση:

Η Δάφνη πλησιάζει, κρατώντας τα λουριά του σκυλίσιου ζεύγους στο δεξί της χέρι, κοιτώντας μας, διαδοχικά, απειλητικά  

Και κάθε απειλητικό – πλην σύντομο –  βλέμμα της Δάφνης συνοδεύεται από ένα κακεντρεχές γρύλισμα της Μπέτης

Αντίθετα ο φουκαράς ο Αλέξης προχωρά, έχοντας κατεβασμένη την ουρά του και το κεφάλι του…

Φαίνεται τρομαγμένος – όπως πάντα δηλαδή

Η Δάφνη στέκεται, τώρα, ακριβώς πάνω από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Μπέτη έχει γίνει ένα με την γούνα, ενώ ο Αλέξης έχει κουλουριαστεί, τρεμάμενος, κάτω από την καρέκλα – πολυθρόνα του Μίκη

Η Δάφνη απευθύνεται με επιακτικό και αυστηρό ύφος στον συμβίο της:    

«Μισέλ, αποφάσισα να παντρέψουμε την Μπέτη με τον Άλεξ»

Ο Μίκης την κοιτά με μια έκφραση βαριεστιμάρας – και συνάμα, απόγνωσης

Ύστερα, κι αφού κοιτάει διαδοχικά εμένα, τον καθιστό βούβαλο, τον Νίκο τον Γκάτσο και τον Παναγιώτη τον Εμμανουήλ, ξανακοιτάζει, με το ίδιο βλέμμα, την Δάφνη και της απαντά κοφτά:

Παπά…, βρήκες;

Δεν ξέρω τι με έπιασε, αλλά μόλις άκουσα την ερώτηση του Μίκη λύθηκα στα γέλια, προκαλώντας, μ’ αυτή μου την απερίσκεπτη – πλην αυθόρμητη – αντίδραση, την οργή της Δάφνης

Η Δάφνη γυρνάει στον Μίκη και του φωνάζει, αγριεμένα:

«Σκασμός, αναιδέστατε! Και πες στο γελοίο τον  φίλο σου να σταματήσει τους γέλωτας»

Μετά τους αρχαϊκούς «γέλωτας», ξεσπά σε γέλια και ο Γκάτσος

Η απάντηση έρχεται αυτήν τη φορά από την Μπέτη:

Αφού ξεφεύγει από την αγκαλιά της Δάφνης, ορμάει, γαυγίζοντας, στο μπατζάκι του Γκάτσου κι αρχίζει να το δαγκώνει μανιασμένα

Προτού τα δόντια της Μπέτης φτάσουν στην κάλτσα του Γκάτσου, η Δάφνη παρεμβαίνει:

«Αρκετά, Περιστέρα παιδί μου. Φτάνει!»  

 Η Μπέτη υπάκουσε άμεσα στο κάλεσμα της Μητέρας της, κι αφού άφησε το – κουρελιασμένο πια –   μπατζάκι του Γκάτσου, επέστρεψε τρέχοντας στην αγκαλιά της

Η Δάφνη ξαναγυρνά προς τον Μίκη

Αυτή τη φορά είναι ήρεμη, αποφασισμένη, σοβαρή, μετρημένη

Μια γυναίκα που ξέρει τι θέλει και πώς να το αποκτήσει:

Κοίταξε να δεις, Μιχάλη μου: Τα παιδιά μας θα παντρευτούνε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Μια φωνή ακούγεται από τον μεσαίο πλάτανο:

«ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Αλλαγήηηου, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Αλλαγήηηου!»

Και ο καφετζής μπαίνει στην σκηνή…

Συνεχίζεται