
Στρόβιλος

Στρατιώτες της Βέρμαχτ είχαν ενταχθεί στον ΕΛΑΣ! Η απίστευτη ιστορία ...
Ανυπακοή, αντίσταση, αυτομόληση δεν ήταν άγνωστα φαινόμενα στη Βέρμαχτ, τον γερμανικό στρατό του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
Ανάμεσα στο 1939 και το 1945 λειτούργησαν στη Βέρμαχτ 1.000 με ...

η Θεία Νίνα Ή Τα Ωραιότερα Οπίσθια
(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ –και όχι λογοτεχνικό αφήγημα
γιατί η Ζωή υπερβαίνει την Φαντασία. ακόμη και με το θαυμάσιο χιούμορ που διαθέτει ο αδελφός του παππού μου, Βασιλείου Ι ...
γιατί η Ζωή υπερβαίνει την Φαντασία. ακόμη και με το θαυμάσιο χιούμορ που διαθέτει ο αδελφός του παππού μου, Βασιλείου Ι ...

Η αδυσώπητη συνέχεια της ζωής
Από την « Πτώση του Ικάρου » του Μπρέγκελ στο
...

Τι είναι ίσως η Αλίκη
Όλα άρχισαν όταν η Αλίκη άρχισε να βαριέται. Να βαριέται πολύ. Αυτή ήταν η αιτία, αυτή κι η αφορμή που εκείνος ο σοβαρός και μοναχικός μαθηματικός από την ...

Αλλόκοτη αγάπη
από το :13+.... ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΕΣ ΤΡΟΜΟΥ (στοιχεία της Ιστορίας βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα)
η Αγάπη Αλλόκοτη.
όταν γύριζε, ζητούσε να Του πλύνει τα πόδια, στην τσίγκινη λεκάνη με νερό ...

Ο Κος Πενθήμερος, 43, το σουρεαλιστικό λεξικό
Παράλληλα με τη μεγάλη σουρεαλιστική έκθεση του 1938 στο Παρίσι εκδόθηκε ένα επίτομο λεξικό του σουρεαλισμού με πλούσια εικονογράφηση που επιμελήθηκαν ο Μπρετόν με τον Ελυάρ. Το λεξικό ...

Δοκιμή Θανάτου
Την μεταφέρω καθημερινά μέσα μου, όπως την βιομηχανική σκόνη που κατατρώγει αργά και ύπουλα τα πνευμόνια ενός βιομηχανικού εργάτη. Την ταινία "Ο γιός του Σαούλ" -στην οποία αναφέρομαι ...

το ΕΠΙΤΕΜΝΕΙΝ ενός μεγάλου διηγήματος με τίτλο Ο ΤΟΙΧΟΣ.
να κοιτάζει μόνον τον απέναντι τοίχο. κανένα κάδρο. κανένα καρφί. ένα κίτρινο τίποτα. κίτρινο φαγωμένο, να τείνει προς το ωχρό. στο δωμάτιο ένα σιδερένιο κρεβάτι, γυμνό. με ...

τα χέρια σου
Ἀπό σένα κράτησα τά χέρια σου,
νά χαιρετᾶς τούς μακρινούς ὄγκους τῶν πλοίων
ξεπροβοδίζοντας τήν κοινή ζωή μας
Θυμάμαι τίς μικρές ὧρες νά τρυπώνουν
δυό ...

ΔοΚΙμιαΚή ΑπόΠειρΑ για ΕυΓεΝΕΙΣ ΕξόΡιστοΥΣ ΠΕΡΙ ΜΑΞΙΜΟΥ ΟΣΥΡΟΥ και Άλλων ...
Οι Αλήθειες Του δεν γίνονται βορά φόβου, ωστόσο περιορίζονται στο καταφύγιο των λέξεων, χαϊδεύονται, παίζουν. Με αιδώ, μεγαλοσύνη και επίγνωση του επί ματαίω. Δεν χαμαιλεοντίζουν, αλλά χρωματίζονται, αναλόγως ...